AKYAZI SÖVE YALITIM
Gözde Döner Salonu
Savaş Kundura
Akyazı Haber Sitesi
parke
  Ana Sayfa | Künye | Reklam | Üyelik | İletişim
 
Akyazı Emlak
Yunus Emre Mahallesinde Değişim Zamanı Geldi.
11 Aralık 2013 14:53
İLANLAR
Yorum (50)
2415 Okunma
3017 Hit
14 16 18
Yazdır
  Bu haberi paylaş:

30 Mart 2014 tarihinde gerçekleştirilecek olan mahalli idareler seçimlerinde Akyazı Yunus Emre Mahallesi Muhtarlığı için adaylığını açıkladı.

Aktaş Sürücü Kursu

Akyazı’nın tanınmış esnaflarından 1975 doğumlu, iki çocuk babası Mustafa Gündoğdu (Terzi) 30 Mart 2014 tarihinde gerçekleştirilecek olan mahalli idareler seçimlerinde Yunus Emre mahalle muhtarlığına resmen aday olduğunu açıkladı.

Gündoğdu. 38 yıldır yaşamımı sürdürdüğüm ve sorunlarını bildiğim Yunus Emre Mahallesine, Mahallemizin büyüklerinin de desteği ve teşviki ile aday oldum. Mahallemizde her kesime gidip destek isteyeceğim. Herkesin desteğin bekliyorum. Ayrıca Bu yolda gayret gösteren herkese başarılar diliyorum” dedi.

Yunus emre Mahallesinde Değişim Zamanı sloganıyla yola çıkan Gündoğdu,  İnşallah 2014 Mart’ta güzel neticeler elde edeceğiz” ifadesini kullandı.

  Arkadaşıma Gönder Yazdır
  “Yorum Ekle”
 
 

Yorumlar Geçiçi Olarak Misafir İsmiyle yayınlanacaktır. Üye girişi yapmanıza gerek yoktur.

Kullanıcı Adı *
Mesaj * :  
 
  “Yorumlar” Toplam (50) adet
yorum eklenmiştir.
 
Tebrik ederiz seni canı gönülden sayın muhtarımm...
Misafir / 31.03.2014  17:32

Allah gönlüne göre versin inşallah...
Misafir / 25.03.2014  15:57

ayıptır ya 8 tane aday bir mahalle için çok fazla :)
Misafir / 06.03.2014  22:46

yunus emre mh.bir ısik kondu buda mustafa gündoğdu
Misafir / 08.02.2014  10:50

AKYAZI, Liyakat , deneyim , donanım , yöneticilik anlayışı , etrafına sevgi saçan , kalbi fesat olmayan , ben bilirim değil biz biliriz düşüncesine sahip olan , koltuk sevdalısı olmayan , makamların kalıcı değil geçici olduğuna inanan , ÖNDER birini bekliyor ... Yeter ! Kalbi kıskançlık için de olan gitsin , kalbi ALLAH ( CC ) korkusu olan gelsin ... En ufak bir şeyde insanlara küsen gitsin , insanlarla nasıl barışık olmayı bilen gelsin . Mustafa Gündoğdu (Terzi) Akyazı Yunus Emre Mahallesi Muhtarı,,,,,,,,,,,,,,,
Misafir / 22.01.2014  12:55

Mustfa abi hayirlisi plug insallah kazanirsin
Misafir / 07.01.2014  23:56

YAKIŞIR MUSTAFA' M İNŞALLAH HAYIRLISI İLE KAZANIRSIN MUHTAR OL DA AKYAZI BİR MUHTAR GÖRSÜN KALBİMİZ SENİNLE MURAT
Misafir / 31.12.2013  14:12

işte budur
Misafir / 27.12.2013  21:28

İnşallah Kazanırsın Muatafa Abi Hayırlısı Olsun
Misafir / 26.12.2013  22:58

Allah yolunu bahtını açık etşisn inşallah.Mahallemizin senin gibi muhtara ihtiyacı var.
Misafir / 20.12.2013  19:20

Hayırlısıyıla olur inşallah...
Misafir / 20.12.2013  19:19

mustafayı yıllardır tanırım böyle beline makine takacak amaç o gibi laflar çok boş ve çekememezlik gibi geliyor bana mustafa kimsenin kalbini kırmaz her şeyden önce kapısına gelen insanı geri çevirmez yunus emre mahallesinde gerçekten elinden gelenin en ıyısını yapacağına eminim...
Misafir / 20.12.2013  17:27

En büyük muhtar Mustafa muhtar... :)) kıskananlar çatlasınn... :)))
Misafir / 19.12.2013  19:16

18.12.2013 09:07 saatinde yazan şahsı muhterem hayırdır ne bu kıskançlık belliki çok zoruna gitmiş. :) asgari ücrete başbakan bişe yapamamış, muhtarda yapamaz ama sen bu akılla yaparsın,Türkiyeyi kurtarırsın. :) Helal Mustafa GÜNDOĞDU Allah gönlüne göre versin... :))
Misafir / 19.12.2013  19:15

Abime bak be aslan gibi sasna yakışır ancak
Misafir / 18.12.2013  12:33

YA ARKADAŞ BUNEDİR YA MUHTAR OLSA NE DEĞİŞECEK ASGARİ ÜCERETE ZAMMI YAPACAK,İŞSİZLİĞİMİ ÇÖZECEK NEDİR BU ŞAŞA.BEDAVADAN PARA ALACAK BELİNE MAKİNA TAKACAK TEK DERT BU
Misafir / 18.12.2013  09:07

hayırlı olsun muhtarlık sana yakısır v. ERGÜN
Misafir / 17.12.2013  23:33

yakısır mustafa abime hayırlı olur insallah[eski özel harekatcı ertan]
Misafir / 16.12.2013  00:21

ALLAH yolunu açık et
Misafir / 14.12.2013  22:49

Ben bir mahalle komşusu olarak Sayın Mustafa GÜNDOĞDU'ya bu yolda başarılar diliyorum.
Misafir / 14.12.2013  16:02

beledıye baaskan secımımı var yaaa):))
Misafir / 14.12.2013  07:13

Mustafa abime basarilar diliyorum cukuk sok oturani olarak adam gibi adam bizim muhtar derim
Misafir / 14.12.2013  05:00

oylar senin hala oğlu
Misafir / 13.12.2013  20:20

mustafacım allah çıktığın yolda muvaffak etsin ve mahalleye iyi niyetle hizmet etmek nasip etsin yolun açık olsu.Adasşın mustafa enişten
Misafir / 13.12.2013  13:23

yunus emre mahallesinde oturan biri olarak şu anki muhtarı hiç görmedim sürekli yaşar beyle işimizi hallettik mustafa tanıdığım kadarıyla iyi bir insan inşallah hayırlı olur.
Misafir / 13.12.2013  09:43

7 YASINDAN BU YANA TANIRIM ADAM GIBI ADAMDIR.... Mvln hl ykma M.A
Misafir / 13.12.2013  09:00

Efendiliği ve dürüstlüğü herkesce bilinen sayın Mustafa Bey e şimdiden hayırlı olsun diyor,çıktığı bu meşakkatli yolda başarılarının devamını diliyorum.
Misafir / 13.12.2013  00:52

şu anki muhatarın adını bilmiyorum tanıyan varmı çünkü hiç işim düşmedi mustafa kardeşime yakışır allah yardımcın olsun
Misafir / 12.12.2013  23:48

tebrik ediyorum mahalleye hizmet etmek için elinden gelenin en iyisini yapacağına inanıyorum. yunus emre mahallesi için bulunmaz bir fırsat bence... başarılar diliyorum....
Misafir / 12.12.2013  23:31

Dualarımız seninle Muhtarım Allah utandırtmasın...
Misafir / 12.12.2013  21:19

işte buna oy verin
Misafir / 12.12.2013  10:48

Bende bi bayan olarak şu anki muhtardan memnun degilim.bu güne kadar ne zaman muhtarlıkta bir işimiz düşse muhtar bey yerinde bulmak ne mümkün. birde bişkinlik yapar sıyrılır. ARTIK BAŞKA ADAY CIKMASI BİZLERİDE MUTLU ETTİ
Misafir / 12.12.2013  10:16

seni seviyoruz abicim ben arif yazici senin icin oylari toplardim ama ben orda yokum ins.... buyudugum mah lede seni gormek nsaip olur muhtar olarak...
Misafir / 12.12.2013  02:51

Yunus Emre Mah'siyle İlgilenmesi gereken Muhtarımız (ismini bile bilmiyorum) yerine bakan Gazi Süleyman Paşa Muhtarı (Yaşar Bey) ilgilenmeyecek İnş. Mustafa Abimize Başarılar Dilerim. (u.dmr)
Misafir / 11.12.2013  22:25

bizde esnaf komşuları olarak tebrik ediyor istikametinde başarılar diliyoruz yakışır
Misafir / 11.12.2013  21:57

Yunus emre mahallesine bir güneş gibi doğacak biri bence karizmatik yapısı ve beyefendiliğiyle sonuna kadar arkandayız terzi (Rami Bacak:)
Misafir / 11.12.2013  21:48

HayırLı oLsunn Mustafa aBi Herzaman Yanındayız Bu yolda Desteyiz Sonuna Kadar yoLun aCık oLsunnn : )
Misafir / 11.12.2013  19:47

Kendisini çok iyi tanımıyorum fakat sürekli dükkanına gidiyorum. Mesleğini hakkıyla yaptığı kesin. İnanılmaz efendi bir adam. Neden olmasın?
Misafir / 11.12.2013  19:08

mustafa abiye yakısır. M.YAĞCI
Misafir / 11.12.2013  18:05

Ben bir mahalle komşusu olarak Sayın Mustafa GÜNDOĞDU'ya bu yolda başarılar diliyorum. Kendisi 25 yılı aşkın komşuluğu süresince beyefendiliğiyle mahallemizin saygısını kazanmış örnek bir insandır. Muhtarlık için bana göre en önemli şey mahalle sakinlerinin gerektiğinde rahatça kendisine ulaşmasıdır. Sayın Mustafa GÜNDOĞDU hakkıyla yerine getirdiği terzilik mesleği doalyısıyla her zaman rahatlıkla terzihanesinde bulunabilecek ve ulaşılabilecek bir insandır. Hem örnek gösterilen şahsiyet sahibi bir insan olarak, hem de her zaman mahallemizde bulunan bir esnaf olarak mahllemizde herkesin takdir edeceği bir muhtarlık yapacağına kanaatim tamdır. Mahallemize hayırlı uğurlu olsun. Yrd.Doç.Dr.Hüseyin KARACA
Misafir / 11.12.2013  17:52

Hellal sana mustafam kim tutar seni. ben avusturyadan arkadasin ali karagülle
Misafir / 11.12.2013  17:33

Oyumuz sana muhtarımmm inşallah.... :)))
Misafir / 11.12.2013  17:23

hayırlısı olsun mustafa kardeşimize yakışır.
Misafir / 11.12.2013  17:23

Allah yar ve yardımcın olsun yolunu bahtını açık etsin inşallah...
Misafir / 11.12.2013  17:21

Hayırlı olsun yakışır komşumuza mahalle kazanır ...
Misafir / 11.12.2013  17:14

hayırlı olsun koçuma yakışır sapına kadar delikanlı
Misafir / 11.12.2013  17:09

inşallah hayırlısıyla gelirsin desteklerimizle
Misafir / 11.12.2013  16:23

mahallesinde oturmuyorum ama esnaf olarak yıllardır tanıdığımız dürüst bir arkadaştır hakkında hayırlı ise olur inşiAllah
Misafir / 11.12.2013  16:15

bence yakışır yılllardır akyazıda dürüst bir şekilde esnaflık yapar yeri yurdu belli yakışır yakışır
Misafir / 11.12.2013  15:27

MUSTAFA YAKIŞIR KARDEŞİM ALLAH CC MAHÇUP ETMESİN . KUDRET (ABAZA)
Misafir / 11.12.2013  15:24
Kamera Çekimi
  Diğer Haberler tümü ›  
  18/12/2014 - 19:17 Ormanköy'de Trafik Kazası
  18/12/2014 - 16:49 Devren Satılık Telefon Dükkanı
  18/12/2014 - 15:52 Çetin Ceviz Tiyatro Oyununun İlk Seansına Yoğun İlgi
  18/12/2014 - 12:50 Tarımsal Hibe Desteklerinin Süresi Uzatılmalı
  18/12/2014 - 09:58 Otobüs Durağının Camlarını Kırdılar
  18/12/2014 - 09:52 Kuzuluk'ta Esrar Baskını
  18/12/2014 - 09:27 Erdoğan’dan Şehit ve Gazi yakınları için “müjde” gibi talimat
  17/12/2014 - 23:30 Saadet Partisi Aralık Ayı Divan Toplantısı Gerçekleştirildi.
  17/12/2014 - 20:00 Kazaya Davetiye